donderdag 19 maart 2009

Mijn nieuw ochtendritueel

Ik heb een hele lieve Turkse buurvrouw die gisteren voorstelde om te gaan wandelen. Toegegeven, meer omdat we aan die kilootjes willen werken, dan vanwege de frisse lucht. Dus wekker gezet (doe ik normaal niet, lang leve het luizenleventje) en om half acht (poe poe) opgestaan. Sjaal om, zakdoekjes mee voor die lopende neus, en ja hoor, daar gingen we dan flink stappen. Heerlijke lucht, en we hebben genoten van het opgeknapte Zuiderpark (mijn achtertuin). Ondertussen gebabbeld over kappersbezoekjes en recepten uitgewisseld. We kunnen er nog steeds niet bij hoe flauw die Turken reageren bij het programma van ShowTV Yemekteyiz. Na een uurtje stonden we weer bij onze voordeur. Zo te voelen heel wat spierpijn rijker en calorieën armer. Nog even ontbijtje gedaan bij de buurvrouw: verse peynirli gözleme, en thee natuurlijk. Zo, die calorieën zitten weer netjes op mijn dijen. Morgen weer? Zeker weten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten